Logo
تاریخ : چهارشنبه 6 شهريور 1398
کد 1098

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند؛

نشست تجلیل از کارمندان دانشگاه بناب برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب با کارمندان حوزه¬های مختلف دانشگاه در سالن کنفرانس حوزه ریاست، دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر حسین پیری رئیس دانشگاه بناب در ابتدا ضمن گرامی­داشت یاد و خاطره دو بزرگمرد ماندگار تاریخ ایران، شهیدان رجایی و باهنر و گرامی­داشت روز کارمند، دانشگاه بناب را مرکزی پویا و فعال عنوان کرد و گفت: دانشگاه بناب به جهت بهره­ مندی از نیروی جوانی، کارمندان و اساتید در مدت کوتاهی در عرصه­ های علمی، پژوهشی و عمرانی پیشرفت چشمگیری داشته است.
 
رئیس دانشگاه بناب همدلی و اتحاد خانواده بزرگ دانشگاه بناب را لازمه اصلی پیشرفت دانست و گفت: اساتید و کارکنان دانشگاه در کنار برخی اختلافات سلیقه ­ای، باید وحدت و همدلی داشته باشند و با درمیان گذاشتن افکار مثبت و سازنده با اعضای هیات رئیسه در پیشرفت این دانشگاه سهیم باشند.
 
دکتر پیری در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشگاه بناب بعنوان یکی از شش دانشگاه دولتی استان آذربایجانشرقی به ماموریت خود خوب عمل کرده است و دوشادوش دانشگاههای بزرگ منطقه در محافل علمی کشوری و بین المللی مطرح شده است و در آینده­ ای نه چندان دور، بعنوان یک مرکز معتبر و شاخص در جنوب استان خود نمایی خواهد کرد.
 
بر اساس این گزارش معاونان اداری و مالی (دکتر جعفر پورصمد)، معاون آموزشی و پژوهشی (دکتر میرسجاد هاشمی) و معاون دانشجویی و فرهنگی(دکتر مهدی حاتمی) در ادامه نشست به ارائه گزارش عملکرد در حوزه خود پرداختند.
در پایان مدیران اجرایی و کارکنان دانشگاه به ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.
 
پایان خبر 
آلبوم تصاویر روز کارمند

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 6 شهريور 1398
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 793
نظرات شما
captcha refresh