Logo
تاریخ : دوشنبه 31 تير 1398
کد 1095

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه بناب خبر داد؛

اخذ مجوز رشته "مهندسی برق گرایش سیستم های قدرت" مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشگاه بناب

دکتر میرسجاد هاشمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب از اخذ مجوز یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد بعد از چهارسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر میرسجاد هاشمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از پیگیری های مکرر ریاست محترم دانشگاه، شورای گسترش آموزش عالی با صدور مجوز پذیرش دانشجو در رشته مهندسی برق گرایش سیستم های قدرت، مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بناب موافقت کرد.
 
وی ادامه داد؛ این در حالی است که دانشگاه بناب آخرین بار، شهریور ماه سال 94 در رشته مهندسی نساجی موفق به اخذ مجوز از سوی شورای گسترش آموزش عالی شده بود.
 
دکتر هاشمی در ادامه خاطر نشان کرد: این دانشگاه درخواست چندین رشته دیگر در مقاطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد را نموده است که در مراحل پایانی خود قرار دارد و امیدواریم پس از اخذ مجوز در سالتحصیلی آینده، دانشجو پذیرش نمائیم و همچنین در آینده نزدیک اخبار خوبی از موفقیتهای دانشگاه بناب شاهد خواهیم بود.
 
گفتنی است دانشگاه بناب بعنوان یکی از شش دانشگاه دولتی استان آذربایجانشرقی می باشد که در جنوب این استان بعنوان یک مرکز فعال و پویا فعالیت می کند و هم اکنون تعداد بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت علمی و پژوهشی می پردازند.
 
پایان خبر / 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 31 تير 1398
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 741
نظرات شما
captcha refresh