Logo
تاریخ : چهارشنبه 21 فروردين 1398
کد 1075

دکتر حسین پیری؛

اقدام نابخردانه ترامپ باعث شد تا سپاه پاسداران 80 میلیون پاسدار داشته باشد / پاسداران جان بر کف، افتخار محبوبیت مردمی را همراه خود دارند

دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب در پیامی از قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در متن پیام آمده است؛
 
بسمه تعالی
 
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آن‌ها (دشمنان)، آماده سازید
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه­ ی مقاومت، علی‌الخصوص در میدان جنگ علیه تروریست‌های داعشی و سایر گروه‌های تروریستی در جبهه­ ی مقاومت، شکست‌های سهمگینی به طرح‌های مذبوحانه ی آمریکایی و مستکبران وارد کرده و کینه و عداوت این جلادان خونخوار را بر انگیخته است.
 
دولت آمریکا و در راس آن رئیس جمهور آن کشور در پی ایجاد موج فشار به جمهوری اسلامی ایران در اقدامی نا بخردانه، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرارداد که این امر اوج حماقت و رذالت دولت آمریکا و ضعف و سردرگمی استکبار در برابر اراده‌ی ملت ایران را نمایان کرده و باعث شد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 80 میلیون پاسدار داشته باشد.
 
بدیهی است دولت آمریکا دولتی تروریستی و جنایتکار است و مبالغ هنگفتی برای القای سلطه ی خود در سطح منطقه هزینه کرده است که نتیجه‌ای در بر نداشته است، از این رو از اصلی‌ترین نیرویی که مانع سلطه‌طلبی آن بوده، عصبانی باشد و در اقدامی خلاف مقررات بین‌المللی بخشی از ارتش یک کشور را تروریستی اعلام کند.
 
از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ارگان انقلابی اثبات کرده که علاوه بر قدرت بازدارندگی در زمان بحران‌ها و بلایای طبیعی اصلی‌ترین یاری‌ رسان مردم بوده‌ و افتخار محبوبیت در بین مردم ایران و کشورهای منطقه را دارد و این رابطه عمیق مردم و سپاه، قدرت و اقتداری حقیقی به توانمندی‌های نظامی ایران داده که هیچ ابرقدرتی توان ایستادگی در مقابل این قدرت مردمی را ندارد.
 
اینجانب در پایان به نمایندگی از طرف خانواده ی بزرگ دانشگاه بناب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار اعلام می­ کنم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام سخیف آمریکا خواهد داد و دانشگاهیان نیز در کنار آحاد ملت ایران با افتخار در کنار سپاه پاسداران، در مقابل تهدیدهای دشمنان اسلام و ایران از حرکت نخواهد ایستاد، زیرا راه شهدای انقلاب اسلامی ایران همیشه پررهرو خواهد بود.

حسین پیری
21 فروردین 98
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 21 فروردين 1398
  • ساعت 15
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 351
نظرات شما
captcha refresh